Blev sjukt sugen på att fixa så att mitt glas skulle bli gult och fint och vill helst göra det inifrån då det är endast helljuset del som ska bli gult. Går det att ta isär glaset på nått vettigt sätt och vad bör jag tänka på?
Finns gula 'hylsor' att köpa som man sätter över lampan som ger illusionen av gult lyktglas.
Kan inte svara på vad det heter eller var man kan köpa, bara att det finns. Inte mycket till hjälp, men..