Speed911
Golf 3 GT Ort: Helsingborg |
| Tor 29 dec 2011 21:29 |
|
Jag funderar då på om jag ska skaffa Solarplexius i stället för vanlig Solfilm. Min fråga är då
Hur sitter det på bakrutan på en Golf 3. Är det någon som har det på sin bil?
För jag har haft det på andra bilar och vissa av dom så satt det inte bra. Det bukta för mycket.
Hur är det med Golf 3an ?
Sitter det perfekt eller dåligt ?
Tacksam om någon vet
|
|
mrpete
Golf 1 GTi -83 Ort: Göteborg |
| Fre 30 dec 2011 0:06 |
|
| Sitter väl ganska bra om passformen är bra gjord. Men skulle inte rekommendera det om du tänkt ha någon form av baslåda i bilen.. Har solarplexius bak på jeep:en och det skallrar som fan.. blir byte till vanlig film.
|
|
Petta
Golf 4 1,6 16v -02 Ort: Finspång |
| Fre 30 dec 2011 10:28 |
|
Köpte Solarplexus till min gamla goffe 2.
Jag skicka tillbaks de. Sidorutorna, där satt de hyfsat, bakluckasn var katastrof. Rent allmänt var mina dåligt utskurna.
Att tänka på är att om du får imma på riktiga glaset, går detta inte bort. De hela sluta med att jag åkte till macken å köpte såna där med sugproppar istället.
Men prova Är du inte nöjd är de inget problem att skicka tillbaka de. I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
|
|
Speed911
| Fre 30 dec 2011 10:59 |
|
Okej ja, jag får se hur jag gör. Man får väl testa och se
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Fre 30 dec 2011 17:55 |
|
Solarplexus funkar rätt bra montera de för ett tag sen i brorsans v70 o var förvånansvärt nöjd att de inte skallra o levde fasen MEN så byggde ja in baslådan åt han o då gick de åt h-vete rent ut sagt lever j-vel där bak så fort man trycker på lite Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
Petta
Golf 4 1,6 16v -02 Ort: Finspång |
| Fre 30 dec 2011 18:36 |
|
| darkien skrev: | | Solarplexus funkar rätt bra montera de för ett tag sen i brorsans v70 o var förvånansvärt nöjd att de inte skallra o levde fasen MEN så byggde ja in baslådan åt han o då gick de åt h-vete rent ut sagt lever j-vel där bak så fort man trycker på lite |
De kan nog stämma med passformen. Jag blev rekomenderad av en jobbkompis om solarplexus. Han hade sina i en V40. Där satt de bra, men inte i en Golf 2a. De blev lixom för tjockt att klämma in plexiglas skivan i gummilisten som höll rutan.
Inget slår tuffa disney motiv I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
|
|
gtdgolf
Golf 3 gtd Ort: Överkalix |
| Mån 16 jan 2012 10:47 |
|
| Har solar plexus på min golf 3:a och det sitter bra.
|
|
Pettzon
VW Caddy GT MK1 90 Ort: Bollnäs |
| Tis 17 jan 2012 20:41 |
|
| Hade det i min gti och funka rätt bra men du bör inte köpa det billigaste
|
|
Speed911
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Mån 23 jan 2012 15:31 |
|
Jag har ont i mitt solarplexus, vad kan det bero på......... "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
gtdgolf
| Tis 24 jan 2012 10:05 |
|
| Jag bestälde från dom till hund bussen (volvo 245). Sido rutorna passade inte alls. Dom var för stora.
|
|
gtdgolf
| Tis 24 jan 2012 10:06 |
|
| Jag bestälde från dom till hund bussen (volvo 245). Sido rutorna passade inte alls. Dom var för stora.
|
|