darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Sön 12 feb 2012 22:55 |
|
Beror som sagt på hur mkt ljud du vill ha?
Jag skulle nöja mig 2 tum men det är jag det! "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
| Sön 12 feb 2012 23:44 |
|
| 2" räcker gott och väl på en 1,8l motor. 2.5" tycker jag ger mer ihåligt och burkigt ljud àla epa.
|
|
krillebus
|
darkien
| Mån 13 feb 2012 1:40 |
|
De va just den biten ja va fundersam på med 2.5" att de blir för lite motstånd satsar nog på 2" o möjligen 2.5" slutrör Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 1:44 |
|
Gå och lägg dig åh sluta fundera på avgas
mitt i natten....
Skämt åsido, blir nog bra det !! "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 1:50 |
|
Så sant, så sant!! På dagen menar du...
Va kostar ett 2,0 kontra ett 2,5 ?
Borde ju bli billigare på Ebay! "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 2:24 |
|
Ahh, okej!
Då vet man var man ska ringa när man behöver hjälp med svetsen... "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 2:33 |
|
Kanon! Jo, jag funderat på att skaffa en framåt sommaren, men andra sidan så kanske jag skulle snickra upp ett garage först... "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
| Mån 13 feb 2012 2:36 |
|
Ja garage vore inte dumt o ha hemma körde nödlösningen partytält i somras som mekgarage men satsar nog på ett tältgarage i sommar Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 2:46 |
|
Nä, verkligen inte! Sommartid kan man ju alltid hitta lösningar men inge kul att skruva ute i -10 grader
Fast å andra sidan så kostar ett garage lite mer än ett avgassystem till en gammal Golf "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|