krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Mån 13 feb 2012 1:10 |
|
Nu har jag letat överallt efter ett hundgaller till min Variant utan framgång, finns ju inte att hitta privat och på vw kostar det skjortan, testade ett sånt där fulgaller från Biltema som man spänner mellan golv och tak men min hund är lite hulligan så han river bara ner det och sitter och flinar i framsätet när man kommer tillbaka
Nån som vet var man hitta ett orginal galler till vettiga pengar "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 1:47 |
|
Jaha, det har jag missat helt!
Tack för tipset, ska kollas upp! "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 2:21 |
|
| darkien skrev: | Den som söka skola oxå finna  |
he he... ja, tur att det finns folk som har huvet till annat än att ha mössan på
Dunkat iväg pm till båda, hoppas på svar! "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
| Mån 13 feb 2012 2:31 |
|
Haha ja precis va bara ett lyckoskott då ja viste av dom då ja själv jaga galler men satsa på helbur ist pga man kan lämna bilen me öppen baklucka o låst bur sommartid när vovven e med Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 2:36 |
|
Ja, precis! Tänkte samma, fast svetsa en grind längst bak eller köpa en så där färdig Jeppe grind så får voffsingen hela skuffen och inte bara en bur ! "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
| Mån 13 feb 2012 2:39 |
|
Fundera på de med ett tag men blir en ombyggd helbur ist vilket kommer ge i princip hela skuffen som yta Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
| Mån 13 feb 2012 2:48 |
|
Sedär ja, då kommer du o svetsar samma på min sen då "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
lhcputte
Golf 3 Variant 2.9 VR6 -97 Ort: Karlskrona |
|
krillebus
| Tis 14 feb 2012 12:11 |
|
Jo, inte det lättaste!
Frågade båda som darkien länkade till men ingen av dom passar min bil.
Inte så kul när hunden hoppar runt i hela bilen, blir ju skitigt som faen på nolltid "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
| Tis 14 feb 2012 12:15 |
|
Borde gå få dit ett galler från vanlig mk3 tycker ja kan ju inte skilja så mycke Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
| Tis 14 feb 2012 12:26 |
|
Ska kolla det! Ett finns ju Haninge så det är inte så långt att åka. "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
krillebus
| Tis 14 feb 2012 16:06 |
|
Hmmm, kollade med mingan77 och han har ett galler men saknas fästen.
Ringde Vw Haninge eller Din Bil som det så vackert heter, finns inte att köpa längre!
Både galler och fästen har dom slutat tillverka
Jääääla siiiiit "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
| Tis 14 feb 2012 16:13 |
|
Fästen går ju alltid bygga egna om man bara har ett riktigt galler Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
| Tis 14 feb 2012 16:21 |
|
I mitt galleri finns inga galler i....
Ska släpa mig ut om en stund ock kolla hur det ser ut, kanske går att snickra ihop nått eget. "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
krillebus
| Tis 14 feb 2012 22:35 |
|
Kollat nu och ser ju lite halv bökigt ut, fästena nertill är väl inget problem men fästena i taket är ju bara små piggar som dessutom sitter under innertaket, kommer ju aldrig att gå att fästa nått där.
Ideer någon? "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
|