Forum - Golf 3 (92-99) - Centrallås vakumpump

Xplajn
Golf 3 1.8 - 97 Ort: Alingsås
Tis 28 feb 2012 19:51 Svara med citat
Min vakum pump har gått sönder lite, men vet inte riktigt hur det har kommit till.
Har ett par bilder här http://postimage.org/gallery/14tbsbw6/b0f07c29/ tänkte kolla om någon annan har råkat ut för något sådant, så man kan förhindra de när man byter till en ny. Razz
Ser nästan ut som att det har kommit in vatten i den men hur.
MiWi
Ingen VW Ort: Stockholm
Tis 28 feb 2012 20:15 Svara med citat
Vatten som rinner in i kretskortet.

Byt plats på pumpen och isolera den väl. Smile
Xplajn
Golf 3 1.8 - 97 Ort: Alingsås
Ons 29 feb 2012 0:18 Svara med citat
Det måste nästan ha kommit från slangen, kondens eller nått för hela "behållaren" är ju tät på på ovansidan.
Kanske ta o isolera slangarna :p