Forum - Golf 3 (92-99) - Kjolpaket wv golf Variant ??

krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tis 07 feb 2012 22:33 Svara med citat
Va tror ni om det här på min Variant?
Lägger upp bilder på sidokjolar och fronten senare..

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=290559752763

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tis 07 feb 2012 22:45 Svara med citat
Hmmm, den länken funkade inget vidare, här kommer en bättre, klicka på bildn för större format..

[IMG]http://laddauppbilder.se/?dt=213286510373[/IMG]

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
Grimling
Golf 1 Diesel Cab Ort: Lidköping
Tis 07 feb 2012 22:57 Svara med citat
Hehe gick fortfarande sådär för din del Very Happy

Jodå, inget överdrivet paket vad jag kunde se (endast bakänden), är det dyrt eller ? Det är väl den frågan man får ställa sig, vad man kan köpa istället för samma peng, o sen jämföra Smile

Kapade fjädrar hör hemma på Vallåkra!


Senast ändrad Ons 08 feb 2012 6:41, ändrad totalt 2 gånger
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tis 07 feb 2012 23:13 Svara med citat
Hmmmm va landar ett helt kolpaket på? o hur ser resten ut? bak va riktigt snyggt ju vart ju sugen till min egen......

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Ons 08 feb 2012 14:11 Svara med citat
Resten ser ut så här, fanns nån annan variant ochså men det såg inte lika bra ut. Sen kan man väl komponera ihop vad man vill, allt behöver ju inte komma från samma tillverkare.
Jag tyckte ju att bakkjolen var snyggast, resten var sådär!
Fram och bak, ca 2200 per del.
Ca 1200kr för sidokjolarna.
+ frakten då från tyskland, så billigt blir det inte, tillkommer ju lackering ochså.
Men det finns mkt olika kjolpaket på ebay och det finns definitivt billigare paket.

Http://laddauppbilder.se/?di=2132870659114

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
lhcputte
Golf 3 Variant 2.9 VR6 -97 Ort: Karlskrona
Ons 08 feb 2012 14:40 Svara med citat
Håller med på att kolla lite
Här är några som jag har kollat på Smile

Bild
Bild
Bild
Smajly
Golf 1 Ort: Utomlands
Ons 08 feb 2012 20:35 Svara med citat
UUUGHHH.. bara den första gröna som var något snyggt... Dom andra två är ju riktigt groteska och räliga..
boster
Golf 3 GTI 96/03 16v/20v Ort: Ludvika
Ons 08 feb 2012 20:39 Svara med citat
Smajly skrev:
UUUGHHH.. bara den första gröna som var något snyggt... Dom andra två är ju riktigt groteska och räliga..


1+ håller med dig Thumbs up

http://www.garaget.org/?car=162363
Golf 3 16v Gti 96 & Golf 4 20v Gti 03 & Polo 1,6 98
Grimling
Golf 1 Diesel Cab Ort: Lidköping
Ons 08 feb 2012 21:13 Svara med citat
Ja den gröna var riktigt fin ! Hade man hittat ett fullt paket i den stilen så hade man varit hemma !

Kapade fjädrar hör hemma på Vallåkra!
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tor 09 feb 2012 20:16 Svara med citat
Den gröna var snygg!
Men jag tycker nog att min första röda bakdel är snyggast.
Ska fortsätta att kolla runt och se om man kan komponera ihop något vettigt?

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tor 09 feb 2012 20:25 Svara med citat
Håller med den första röda va riktigt nice e fasen sugen på köpa till min egen sen köpa front modell RS4 o sidokjolar modell G.T.R från http://migatuning.com/products/?cid=1&lng=en&g=VW&id=74#products

fast vore lite småballt me NEW GRILL Wink

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tor 09 feb 2012 21:08 Svara med citat
Hmmm.... den där gröna var inte så dyr, går loss på
ca 1100kr

Hittade sidokjolar som var rätt snygga....
http://www.ebay.de/itm/Seitenschweller-Schweller-Spoiler-VW-Golf-3-SS1 15-/140311571315?pt=DE_Autoteile&hash=item20ab38ab73

Kolla här darkien, finns massor....

http://www.ebay.de/sch/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39% 253A1%257C72%253A6021&rt=nc&_nkw=Vw%20Golf%20III%20spoiler&_dmpt=DE_Au toteile&_trksid=p3286.c0.m14.l1513&_pgn=1

Men fram verkar svårt, allt ser så jäää..la groteskt ut,
en variant skulle väl vara att behålla fronten och sätta en läpp längst ner bara!?

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tor 09 feb 2012 21:23 Svara med citat
Nåt sånt här kanske.... ?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=290667019128

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Fre 10 feb 2012 0:13 Svara med citat
Rs4 fronten på migatuning e rätt clean endå vill ha lite annat stuk än original på min men inget extremt o de får inte bygga ner för mycke heller då den ska funka både som brukis o glidarbil nästa e att få de snyggt vid draget oxå fronten lär man nog skifta vintertid o ha original me extraljus på vintern

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Fre 10 feb 2012 1:21 Svara med citat
Nja, ganska okej men bygger för mkt enligt min smak.
Nä, jag ska faen hitta nått som funkar året runt,
Orka skifta.... Thumbs up

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Fre 10 feb 2012 1:30 Svara med citat
Hehe latmask blir de frontbyte för min del lär jag nog byta vinter sommar då ja inte e sugen på bulta på extraljus på den nya fronten Wink dock e nya sommarfälgar prio ett just nu på bilen

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tor 16 feb 2012 1:59 Svara med citat
Ful eller snygg?

http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-3-3-5-Turer-Variant-Cabrio-Street-X-Fro ntstosstange-Frontschurze-/220912072958?pt=DE_Autoteile&hash=item336f6 2b8fe

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
Tommty
Golf 3 1.8cl Variant -96 Ort: Mölndal
Tor 16 feb 2012 3:22 Svara med citat
Inte snygg är min åsikt Wink För mycket.
MiWi
Ingen VW Ort: Stockholm
Tor 16 feb 2012 3:56 Svara med citat
Passformen är rätt dålig på kittet. "Lager-på-lager" så att säga.
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Ons 22 feb 2012 23:07 Svara med citat
För biffig?

http://www.ladda-upp.com/bilder/64180/spolier

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Ons 22 feb 2012 23:11 Svara med citat
Nä e sugen som fan på den om lönen räcker till Wink

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Ons 22 feb 2012 23:15 Svara med citat
Sedär ja!
Får se vem som hinner först då?

Försöker just nu sälja en Merca 300CE men går halv trögt.
Blir en del godis till Varianten bara den blir såld!

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Ons 22 feb 2012 23:35 Svara med citat
Wink precis Wink va bra pris på fronten sen e ja sugen på bakpartiet du länka till först o nå enkla sidokjolar

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Ons 22 feb 2012 23:42 Svara med citat
Tänkte ungefär samma, fast funderar mer på den gröna bakdelen, tyckte om den och dessutom är den billigare än den förstnämda.

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Ons 22 feb 2012 23:53 Svara med citat
Den e snygg men min dragkrog skulle skära sig en hel del mot den tror de e snyggare o diskretare för min del med den första filura lite på den silver oxå men tror den blir nog så låg med den

hade de inte vart för ja kör me ventofront hade ja fundera på den nyare du länka till den biffiga men blir en hel del jobb o mixtra om den till ventons form på lysena Wink o nej jag vägrar montera på golf lysen igen

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Ons 22 feb 2012 23:59 Svara med citat
He he... du inte tycka om Golf fronten!

Just det, du kör me Vento fronten, blir ju lite andra förutsättningar då.
Jo, den silvriga är ganska okej och skulle nog passa med den vita fronten.

Fast jag var nästan inne på att behålla fronten och bara hänga en spoiler längst ner, såg nån bild på det förut, ska se om jag hittar den igen.

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tor 23 feb 2012 0:19 Svara med citat
Tycker ventons lysen e mycke snyggare original e inte dum heller så länge de sitter vento spoilern eller vr6/gti Wink

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
Smurfen
Moderator Donator 50 Ingen VW Ort: Utomlands
Tor 23 feb 2012 17:03 Svara med citat
Plast väger.. hi hi

Inte aktiv längre.
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Fre 24 feb 2012 16:17 Svara med citat
Smurfen skrev:
Plast väger.. hi hi


Plast äger menar du nu va.... Laughing Wink

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
Petta
Golf 4 1,6 16v -02 Ort: Finspång
Fre 24 feb 2012 16:29 Svara med citat
krillebus skrev:
Plast äger menar du nu va.... Laughing Wink


Så länge man inte behöver lämna i de på lack för då blir de svindyrt. (plasthäftgrunden)

I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!