krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
|
Grimling
Golf 1 Diesel Cab Ort: Lidköping |
| Tis 07 feb 2012 22:57 |
|
Hehe gick fortfarande sådär för din del
Jodå, inget överdrivet paket vad jag kunde se (endast bakänden), är det dyrt eller ? Det är väl den frågan man får ställa sig, vad man kan köpa istället för samma peng, o sen jämföra Kapade fjädrar hör hemma på Vallåkra!
Senast ändrad Ons 08 feb 2012 6:41, ändrad totalt 2 gånger
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Tis 07 feb 2012 23:13 |
|
Hmmmm va landar ett helt kolpaket på? o hur ser resten ut? bak va riktigt snyggt ju vart ju sugen till min egen...... Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Ons 08 feb 2012 14:11 |
|
Resten ser ut så här, fanns nån annan variant ochså men det såg inte lika bra ut. Sen kan man väl komponera ihop vad man vill, allt behöver ju inte komma från samma tillverkare.
Jag tyckte ju att bakkjolen var snyggast, resten var sådär!
Fram och bak, ca 2200 per del.
Ca 1200kr för sidokjolarna.
+ frakten då från tyskland, så billigt blir det inte, tillkommer ju lackering ochså.
Men det finns mkt olika kjolpaket på ebay och det finns definitivt billigare paket.
Http://laddauppbilder.se/?di=2132870659114 "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
lhcputte
Golf 3 Variant 2.9 VR6 -97 Ort: Karlskrona |
|
Smajly
Golf 1 Ort: Utomlands |
| Ons 08 feb 2012 20:35 |
|
| UUUGHHH.. bara den första gröna som var något snyggt... Dom andra två är ju riktigt groteska och räliga..
|
|
boster
Golf 3 GTI 96/03 16v/20v Ort: Ludvika |
| Ons 08 feb 2012 20:39 |
|
| Smajly skrev: | | UUUGHHH.. bara den första gröna som var något snyggt... Dom andra två är ju riktigt groteska och räliga.. |
1+ håller med dig
|
|
Grimling
Golf 1 Diesel Cab Ort: Lidköping |
| Ons 08 feb 2012 21:13 |
|
Ja den gröna var riktigt fin ! Hade man hittat ett fullt paket i den stilen så hade man varit hemma ! Kapade fjädrar hör hemma på Vallåkra!
|
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Tor 09 feb 2012 20:16 |
|
Den gröna var snygg!
Men jag tycker nog att min första röda bakdel är snyggast.
Ska fortsätta att kolla runt och se om man kan komponera ihop något vettigt? "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Fre 10 feb 2012 0:13 |
|
Rs4 fronten på migatuning e rätt clean endå vill ha lite annat stuk än original på min men inget extremt o de får inte bygga ner för mycke heller då den ska funka både som brukis o glidarbil nästa e att få de snyggt vid draget oxå fronten lär man nog skifta vintertid o ha original me extraljus på vintern Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Fre 10 feb 2012 1:21 |
|
Nja, ganska okej men bygger för mkt enligt min smak.
Nä, jag ska faen hitta nått som funkar året runt,
Orka skifta.... "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
|
Tommty
Golf 3 1.8cl Variant -96 Ort: Mölndal |
| Tor 16 feb 2012 3:22 |
|
Inte snygg är min åsikt För mycket.
|
|
MiWi
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Tor 16 feb 2012 3:56 |
|
| Passformen är rätt dålig på kittet. "Lager-på-lager" så att säga.
|
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Ons 22 feb 2012 23:15 |
|
Sedär ja!
Får se vem som hinner först då?
Försöker just nu sälja en Merca 300CE men går halv trögt.
Blir en del godis till Varianten bara den blir såld! "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Ons 22 feb 2012 23:42 |
|
Tänkte ungefär samma, fast funderar mer på den gröna bakdelen, tyckte om den och dessutom är den billigare än den förstnämda. "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Ons 22 feb 2012 23:59 |
|
He he... du inte tycka om Golf fronten!
Just det, du kör me Vento fronten, blir ju lite andra förutsättningar då.
Jo, den silvriga är ganska okej och skulle nog passa med den vita fronten.
Fast jag var nästan inne på att behålla fronten och bara hänga en spoiler längst ner, såg nån bild på det förut, ska se om jag hittar den igen. "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
Smurfen
Moderator Donator 50
Ingen VW Ort: Utomlands |
| Tor 23 feb 2012 17:03 |
|
| Plast väger.. hi hi
|
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Fre 24 feb 2012 16:17 |
|
| Smurfen skrev: | | Plast väger.. hi hi |
Plast äger menar du nu va.... "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
Petta
Golf 4 1,6 16v -02 Ort: Finspång |
| Fre 24 feb 2012 16:29 |
|
| krillebus skrev: | Plast äger menar du nu va....  |
Så länge man inte behöver lämna i de på lack för då blir de svindyrt. (plasthäftgrunden) I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
|
|