Där jag har ringat in med orange så sitter det 2 knappar på min som jag vill minnas att det står "Normal" och "Max" på. Vad har dom för funktion? Märker inget skillnad när man trycker på dom nämligen
Märker inget skillnad när man trycker på dom nämligen
Tror inte du kommer märka någon skillnad så länge det är kallt. Det är knapparna
till aircondition och den funkar väl inte under x antal grader på vintern. När det blir
varmare ska den kyla bra om den funkar som den ska. Testar du i ett varmgarage
hör du om kompressorn går igång om du kör max kyla med vreden.
Där jag har ringat in så är det en ABS-symbol på min bil, och tar jag bort det" locket" eller vad man ska säga så är det en kontakt på baksidan (2-polig) som det inte sitter någonting i. Vad kan det vara?
Precis - sitter en orange lampa där inne som tänds och släcks när man startar för att cheka abs-funktionen. Hört att vissa haft problem med att lampan inte slocknar så då kopplar dom ur den, men då bör man väl få felkod på det? Känner du att låsningsfria bromsarna funkar som de ska, på is eller snö är väl allt ok. Vet inte vad sbp säger om lampan inte funkar dock. Har förra ägaren kopplat ut den bör kontakten till den finnas där bakom någonstans?
Precis - sitter en orange lampa där inne som tänds och släcks när man startar för att cheka abs-funktionen. Hört att vissa haft problem med att lampan inte slocknar så då kopplar dom ur den, men då bör man väl få felkod på det? Känner du att låsningsfria bromsarna funkar som de ska, på is eller snö är väl allt ok. Vet inte vad sbp säger om lampan inte funkar dock. Har förra ägaren kopplat ut den bör kontakten till den finnas där bakom någonstans?
felkod dyker upp. Ingen Signal eller liknande kommer det stå,