darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Fre 24 feb 2012 22:26 |
|
Checkar intresse på delar från vr6 runt -93 då ja ev har en på gång som ska plockas ner i delar då ja själv ska ha hjulupphängning o bromsar från den o bygga om min variant till 5 bult o skivor runt om Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
Petta
Golf 4 1,6 16v -02 Ort: Finspång |
| Fre 24 feb 2012 22:46 |
|
Eventuellt läppen är intressant I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
|
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Lör 25 feb 2012 0:55 |
|
Skinnstolar? "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Lör 25 feb 2012 1:01 |
|
Ska o kolla på den mer ingående på måndag va den har för utrustning o skick Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
gson76
Golf 3 1,9TDI -96 Ort: Bengtsfors |
| Lör 25 feb 2012 7:13 |
|
Kan vara intresserad av framlamporna
|
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Lör 25 feb 2012 15:23 |
|
| Tröskelplast?
|
|
MartinT
Golf 3 1.8l GT -94 Ort: Stockholm |
| Lör 25 feb 2012 16:10 |
|
Hur är det med tändkablar o rotor m.m på VR6an, till en MK3 1.8l GT?
Passar?
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
| Lör 25 feb 2012 19:20 |
|
| 2,8 eller 2,9?
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Lör 25 feb 2012 21:28 |
|
| darkien skrev: | Inte en susning gissar på 2.8:a ska kika närmare på den på måndag som sagt var mest nyfiken o kolla läget om de e lönt o försöka kränga delar  |
Har skrotat ett flertal bilar och det brukar kunna ge en bra slant, även om det kan ta tid att bli av med allt. "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
C_adolfsson
Vento vento Ort: Mark |
| Mån 27 feb 2012 22:32 |
|
Kollat vad det har för utrustning? One does not simply drive static.
|
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Mån 27 feb 2012 22:50 |
|
Det är måndag nu, vad händer.... "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Tis 28 feb 2012 0:20 |
|
Händer inte ett skit ärligt talat drog en vurpa på vät till bilen efter jobbet o landa åt helvete fel på höften så kan knappt gå så de blev ingen koll på bilen idag förhoppningsvis e ja på benen igen till onsdag o kan ta mej o kika på den Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge |
| Tis 28 feb 2012 1:46 |
|
Fan va surt!
Är halt som faen lite överallt just nu, det har varit nära några ggr att man ska slå på arslet.
Krya på dig! "Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Tis 28 feb 2012 11:37 |
|
Jo fast de e sandat e de faen snorhalt... nåja nu får man en anledning o tjyvstå på kundparkeringarna på jobbet iaf för då kan man stå precis vid entren Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
Suomalainen86
Golf 3 VR-6 Ort: Stockholm |
| Tis 28 feb 2012 19:06 |
|
| darkien skrev: | | Checkar intresse på delar från vr6 runt -93 då ja ev har en på gång som ska plockas ner i delar då ja själv ska ha hjulupphängning o bromsar från den o bygga om min variant till 5 bult o skivor runt om |
Du har möjligtvis inte orginalfälgar BBS 195/60R15?
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
GolfGecco
Golf 3 2,8 VR6 -97 Ort: Ljungby |
| Tis 28 feb 2012 19:29 |
|
| Styrväxeln? något du ska sälja?
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
| Tis 28 feb 2012 19:33 |
|
är den bara i skick så lär den säljas den med har som sagt inte hunnit kika närmare på bilen ännu Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
GolfGecco
Golf 3 2,8 VR6 -97 Ort: Ljungby |
| Tor 01 mar 2012 21:33 |
|
| Låter bra :p
|
|