Forum - Golf 3 (92-99) - Finns de intresse för vr6 delar?

darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Fre 24 feb 2012 22:26 Svara med citat
Checkar intresse på delar från vr6 runt -93 då ja ev har en på gång som ska plockas ner i delar då ja själv ska ha hjulupphängning o bromsar från den o bygga om min variant till 5 bult o skivor runt om

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
Petta
Golf 4 1,6 16v -02 Ort: Finspång
Fre 24 feb 2012 22:46 Svara med citat
Eventuellt läppen är intressant Regular Smiley

I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Lör 25 feb 2012 0:55 Svara med citat
Skinnstolar?

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Lör 25 feb 2012 1:01 Svara med citat
Ska o kolla på den mer ingående på måndag va den har för utrustning o skick

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
gson76
Golf 3 1,9TDI -96 Ort: Bengtsfors
Lör 25 feb 2012 7:13 Svara med citat
Kan vara intresserad av framlamporna Smile
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Lör 25 feb 2012 15:23 Svara med citat
Tröskelplast?

mk2 vr6
MartinT
Golf 3 1.8l GT -94 Ort: Stockholm
Lör 25 feb 2012 16:10 Svara med citat
Hur är det med tändkablar o rotor m.m på VR6an, till en MK3 1.8l GT?
Passar?
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm
Lör 25 feb 2012 19:20 Svara med citat
2,8 eller 2,9?
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Lör 25 feb 2012 19:40 Svara med citat
Inte en susning gissar på 2.8:a ska kika närmare på den på måndag som sagt var mest nyfiken o kolla läget om de e lönt o försöka kränga delar Wink

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Lör 25 feb 2012 21:28 Svara med citat
darkien skrev:
Inte en susning gissar på 2.8:a ska kika närmare på den på måndag som sagt var mest nyfiken o kolla läget om de e lönt o försöka kränga delar Wink


Har skrotat ett flertal bilar och det brukar kunna ge en bra slant, även om det kan ta tid att bli av med allt.

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
C_adolfsson
Vento vento Ort: Mark
Mån 27 feb 2012 22:32 Svara med citat
Kollat vad det har för utrustning? Smile

One does not simply drive static.
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Mån 27 feb 2012 22:50 Svara med citat
Det är måndag nu, vad händer.... Laughing

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tis 28 feb 2012 0:20 Svara med citat
Händer inte ett skit ärligt talat drog en vurpa på vät till bilen efter jobbet o landa åt helvete fel på höften så kan knappt gå så de blev ingen koll på bilen idag förhoppningsvis e ja på benen igen till onsdag o kan ta mej o kika på den

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tis 28 feb 2012 1:46 Svara med citat
Fan va surt!
Är halt som faen lite överallt just nu, det har varit nära några ggr att man ska slå på arslet.
Krya på dig!

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tis 28 feb 2012 11:37 Svara med citat
Jo fast de e sandat e de faen snorhalt... nåja nu får man en anledning o tjyvstå på kundparkeringarna på jobbet iaf för då kan man stå precis vid entren

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
Suomalainen86
Golf 3 VR-6 Ort: Stockholm
Tis 28 feb 2012 19:06 Svara med citat
darkien skrev:
Checkar intresse på delar från vr6 runt -93 då ja ev har en på gång som ska plockas ner i delar då ja själv ska ha hjulupphängning o bromsar från den o bygga om min variant till 5 bult o skivor runt om


Du har möjligtvis inte orginalfälgar BBS 195/60R15?
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tis 28 feb 2012 19:17 Svara med citat
Sitter bbs på den ja men dom kommer sitta på min bil tillsammans med bromsarna o spindlarna Wink

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
GolfGecco
Golf 3 2,8 VR6 -97 Ort: Ljungby
Tis 28 feb 2012 19:29 Svara med citat
Styrväxeln? något du ska sälja?
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tis 28 feb 2012 19:33 Svara med citat
är den bara i skick så lär den säljas den med har som sagt inte hunnit kika närmare på bilen ännu

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tor 01 mar 2012 20:57 Svara med citat
Vart o glutta lite på bilen fast ägaren e bortrest på jobb så kika bara utifrån

men
läpp finns frågan e om ja ska ta den till min egen
framlamporna verkar hyffsade
tröskelplast fanns
styrväxeln vet ej skick förens man få rycka i den
skinnstolar nej
motormodell vet ej

ska träffa ägaren på måndag o diskutera priset så får se va som händer efter detta om vi kan komma överrens om priset Wink

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
GolfGecco
Golf 3 2,8 VR6 -97 Ort: Ljungby
Tor 01 mar 2012 21:33 Svara med citat
Låter bra :p