Hejsan,
min bil har börjat ryckt och sedan dött när den blir varm, såg idag att det läckte från spjällhuset. kolla alla kontakter och såg då att kontaktstycket som går till spjällhuset och sedan in till Tempgivare till sprutet, var oljig på grund av läckan. Efter precis när den hade blivit dum så tog jag och gjorde rent kontakten med 5-56 och papper, satte i det och vipps så verka den funka för en stund...
Har bytt Bränslefilter (x)
kollat så jag får bränsle (x)
ska byta rotor och fördelarlock idag (/)
ska även kolla efter läkage från förgasarfoten
och vacumslangar (/)