loke67
Golf 2 memfis Ort: Strängnäs |
| Mån 10 dec 2012 15:15 |
|
Hej har en Mempfis -88 1,8l med mono-jet och har problem med hög tomgång när motorn är varm perfekt när den är kall. Har letat lite här på forumet och mistänker att det kan vara någon tempgivare men vilken och var sitter dom på min motor. Många skriver om den BLÅ men jag hittar ingen Blå på min motor. nån som har en bild eller liknande så blir jag överlycklig
//Jonny
|
|
Jorevik
Golf 2 CL 1.8 i KAT -91 Ort: Falkenberg |
|
Geronimo
Golf 3 CL-GL-94 Ort: Västerås |
| Ons 12 dec 2012 9:46 |
|
| Eller så sitter där en svart med 4 polig kontakt.
|
|
loke67
Golf 2 memfis Ort: Strängnäs |
| Tor 13 dec 2012 20:48 |
|
| Hmm så ser det inte ut på min. Jag har bara en givare på ovansidan som är vit eller möjligen mycket blekt röd samt en vit på undersidan. Båda 2poliga. Ska kanske tilläga att det är en tidig -88 tror att givarna ändrades från 1988-08 eller nått liknande. Min är en tidig -88
|
|
Geronimo
Golf 3 CL-GL-94 Ort: Västerås |
| Tor 13 dec 2012 20:59 |
|
| Ok. En är till instrumenthuset och en är till insprutningen. Koppla loss en i taget så ser du vilken som är vilken.
|
|
loke67
Golf 2 memfis Ort: Strängnäs |
| Tor 13 dec 2012 21:56 |
|
| Strålande ska prova i morgon. Sen återstår att hitta en ny.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|