Forum - Golf 3 (92-99) - Vad e det för glödlampa i mätarhuset?

Loxarn
Golf 5 1.6 FSI -05 Ort: Sollefteå
Mån 26 mar 2012 20:42 Svara med citat
Har slocknat på höger sida och vill byta, tänkte köpa led när jag byter...
Tommty
Golf 3 1.8cl Variant -96 Ort: Mölndal
Mån 26 mar 2012 20:44 Svara med citat
B8,4d tror jag den hetter om jag inte minns fel.

EDIT. b8,4d är det.

http://www.stylingwebben.se/products/view/b8-4d-led-lampa-1x-smd-12v
Loxarn
Golf 5 1.6 FSI -05 Ort: Sollefteå
Mån 26 mar 2012 22:27 Svara med citat
Tack! har du fel och jag rivit ner mätarhuset och sitter med fel lampa kommer jag köra till mölndal Very Happy
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Mån 26 mar 2012 23:12 Svara med citat
Ha ha ha...

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
m_ors
Golf 7 1.4 -17 Ort: Malmö
Mån 26 mar 2012 23:47 Svara med citat
Hehe, han har rätt i alla fall Razz

--
Tommty
Golf 3 1.8cl Variant -96 Ort: Mölndal
Tis 27 mar 2012 17:27 Svara med citat
Loxarn skrev:
Tack! har du fel och jag rivit ner mätarhuset och sitter med fel lampa kommer jag köra till mölndal Very Happy

haha, du fick mig allt mig att dra på smilbanden där Laughing
Loxarn
Golf 5 1.6 FSI -05 Ort: Sollefteå
Tis 27 mar 2012 22:31 Svara med citat
Hehe en fråga till, funkar det att dimma ner med den lilla ratten ifall man har ledlampor?
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tis 27 mar 2012 22:40 Svara med citat
Det var en ledande fråga.......

Jo, det ska det göra.

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
Tommty
Golf 3 1.8cl Variant -96 Ort: Mölndal
Tis 27 mar 2012 23:13 Svara med citat
Osäkert! De första led lamporna som kom ut på marknaden är ej dimmbara, de bara sprakar till och slockar. (iallfall de vi säljer i butik, vanliga hushållslampor).

Men det har kommit dimmbara ledlampor så kan inte svara säkert på den frågan.