Tja!
ja undrar om de går å justera cambervinkeln bak på en golf 3 variant?
har sett att de går på lupon men inte på golf 3orna... måste man kapa i axeln å böja för å få negativ camber eller? i sånna fall får de nog vara...
Vill du komma undan billigt (gratis) kan du sätta brickor mellan bakaxeln och axeltappen. Det gjorde jag på Golfen jag hade och det funkade kanon!
Det viktiga då är att du bara sätter en bricka på nedre främre bulten, inte på båda nedre! Då blir toevinkeln åt helvete.
Vill du ha ännu mer camber kan du sätta två eller fler brickor imellan, men då måste du alltid ha en bricka mer på den nedre främre bulten t.ex. två fram och en bak eller tre fram och två bak, om du förstår.
Vill du komma undan billigt (gratis) kan du sätta brickor mellan bakaxeln och axeltappen. Det gjorde jag på Golfen jag hade och det funkade kanon!
Det viktiga då är att du bara sätter en bricka på nedre främre bulten, inte på båda nedre! Då blir toevinkeln åt helvete.
Vill du ha ännu mer camber kan du sätta två eller fler brickor imellan, men då måste du alltid ha en bricka mer på den nedre främre bulten t.ex. två fram och en bak eller tre fram och två bak, om du förstår.
Lycka till
de va ett bra tips! fast nu har ja redan beställt grejer:) sen funderade ja lite på om man kanske kunde dessa till typ spacers med lite vinkel på istället:p då får man ju ut mycket samtidigt! men ja får se på de när ja monterar shimsen.