Hej, min stereo bestämde sig för att lägga av häromdan och nu vill jag fixa det.
det är ström från den kontakten som går från säkringsdosan men ej den från tändningslåset.
testade att mäta spänningen från tändningslåset men inte heller någon spänning där alltså inget kabelbrott. testa till och med att köra parallelkopplad till en av sladdarna bredvid vid tändningen och då hoppade den igång men sen smälte kabeln till stereon (någon får gärna förklara varför den blev så varm) alltså är min tanke att den funktionen i tändningslåset att sladden får ström bara man sätter in nyckeln har gått sönder, är det lätt att laga eller har någon en annan bra lösning på lager?
är förmodligen inne i låset de gett upp hade samma på venton o då ja fråga vag va de bara byta hela låset så ja sket i de o drog via parkeringsljuset ist