Hej finns olika remmar som driver lite olika saker skulle behöva hjälp att hitta dem rätta till min bil.
Äger en VW Golf GL 1.8 av årsmodell 1997. Motorkod ADZ. inköpt för några dagar sedan väldigt glad måste sägas.
Jag undrar vilken Generatorrem och servorem jag ska då jag ska byta dem i samband med kamremsbytet nästa vecka.
Finns så många olika så jag har svårt att hitta. Länka gärna från biltema eller skruvat.se har inte sett någon Ac knapp i bilen så tror inte där finns någon Ac heller har inte kollat noga om jag ska vara ärlig då den ska mest användas till pendling till och från jobb nattetid.
Blev inte lättare det och där var också ganska mkt dyrare nu när jag ska byta så mkt har valt att lägga pengar på en kvalitets kamrem och tändstift och lite annat så ska nog köpa remmarna från skruvat eller biltema.
Okej är du säker isf beställer jag det omgående imorgon så man får det i veckan har lagt in ganska många saker i inkorgen på skruvat.se
då jag ska göra en stor service nu
Haha jag e värdelös på sånt speciellt då detta är min första golf trodde det fanns riktlinjer vad som passar till vilken modell. Har bara ägt BMW bilar gör det än idag. och där finns det inte 20 olika saker som är till en o samma funktion så blir ju helt snurrig