Jag har problem med att min oljelampa börjar blinka och varna fastän det finns olja i. Det händer oftast när jag kör snabbare än 70 km/h, men inte alltid, och om jag saktar ner lite slutar lampan blinka och då funkar det att gasa på igen utan att nåt händer. Jag funderade på vad det var och frågade en mekaniker.
Han var inte säker (kanske inte världens bästa..) men han trodde att det kunde bero på att en givare (kallade han det) hade bytts nyligen, troligen av förra ägaren. Det fanns olika modeller, med olika färger, sa han men han var inte säker på vilken färg som passade min golf. Den som är bytt är nu blå, men det sitter en till bredvid och den verkar vara vit, men jag vet som sagt inte vad man ska göra eller om det ens är det som är felet... Nån som förstår som kan?
Tack på förhand!
polomannen Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Fre 09 mar 2012 20:12
Om jag kommer ihåg är dett den vita så måste bytas för högre tryck.