Som topic, vad rekommenderar ni för växellådsolja till min CHD-låda(diesel) som jag precis bytt packboxar och lameller på ?
Vill ju gärna hälla på nått som den mår fint av efter allt slit
Mjoo, tror jag har nån OKQ8 olja i nu, minns inte var jag köpte.. Vet inte om växellådsoljan skiljer på olika bränslen i motorerna men extra info är ju bra info