Hej alla
Undran => På bakgaveln på bakaxeln ( Golf 3 1,8 Syncro) sitter en givare med 2 kablar.
Dessa är av ca 2 cm från givaren och jag hittar ingen kabel som de borde vara anslutna till.
Vad är kablarna till. 4-wd driften verkar inte slå in när jag provar.
Finns det ett samband? Någon som har info vore jag tacksam
Det sitter tydligen också en avluftning intill kontakten
polomannen Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm