Är ingen expert jag heller men ska man sänka bilen är det nog bäst/enklast att hålla sig till coilovers. Då kan man justera höjden efter tycke när man vill. Inför vinter etc.
Är ingen expert jag heller men ska man sänka bilen är det nog bäst/enklast att hålla sig till coilovers. Då kan man justera höjden efter tycke när man vill. Inför vinter etc.
aha okej, såg bara att detta var väldigt billigt hehe