Forum - Offtopic - Loggas ut på vwgolf hela tiden

Grimling
Golf 1 Diesel Cab Ort: Lidköping
Tis 24 apr 2012 17:55 Svara med citat
Jag har autoinloggning på vwgolf, men den senaste veckan loggas jag ut så fort jag ska skriva någonting första gången jag öppnat fönstret, nån som vet varför eller upplever samma störande problem ?

Klickar på bokmärket vwgolf
sidan öppnas, är inloggad
klickar på forum, är inloggad
klickar på Nya inlägg sedan senaste besöket, är inloggad
klickar fram en tråd jag vill svara i, är inloggad ibland, ibland utloggad
skriver mitt svar och redigerar klart mitt inlägg, ibland inloggad, ibland utloggad
trycker på skicka, alltid utloggad
loggar in igen
sen funkar sidan som den ska!

Kapade fjädrar hör hemma på Vallåkra!
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Tis 24 apr 2012 22:08 Svara med citat
Rensa kakor och använd www.vwgolf.se

mk2 vr6
Grimling
Golf 1 Diesel Cab Ort: Lidköping
Tis 24 apr 2012 22:12 Svara med citat
Tror du att det hjälper ? Ska prova iallafall !
Har inga problem på andra sidor menmen, kan ju funka Smile

Kapade fjädrar hör hemma på Vallåkra!
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm
Ons 25 apr 2012 8:41 Svara med citat
Som mellowd säger. Det viktiga är att du använder www. Ändra adressen i ditt bokmärke om det behövs.
Grimling
Golf 1 Diesel Cab Ort: Lidköping
Fre 04 maj 2012 16:17 Svara med citat
Det händer på flera datorer.. Både hemma hos mig och när jag sitter vid datorn hemma hos mor o far..

Kapade fjädrar hör hemma på Vallåkra!