Jag har autoinloggning på vwgolf, men den senaste veckan loggas jag ut så fort jag ska skriva någonting första gången jag öppnat fönstret, nån som vet varför eller upplever samma störande problem ?
Klickar på bokmärket vwgolf
sidan öppnas, är inloggad
klickar på forum, är inloggad
klickar på Nya inlägg sedan senaste besöket, är inloggad
klickar fram en tråd jag vill svara i, är inloggad ibland, ibland utloggad
skriver mitt svar och redigerar klart mitt inlägg, ibland inloggad, ibland utloggad
trycker på skicka, alltid utloggad
loggar in igen
sen funkar sidan som den ska!