Servooljan läcker, men inte från pumpen utan från en damask på styrväxeln som jag lokaliserat.
Hur ska jag lättast byta ut detta, eller laga? Akut hjälp då jag behöver bilen imorgon (jobb)
Någon i Skåne som vill ta på sig jobbet för en peng?
MVH
EDIT: Kan jag på något sätt kapa remmen kanske för att ändå kuna köra utan att det skriker från pumpen? Mvh
Taskiga backboxar på servostången kapa remmen e inte att rekomendera blir extremt tungstyrd kan ja lova e de stort läckage? fyll på olja o kör om de inte pissar ut hela tiden för fixa servon e inget hastjobb om du inte gör fullagning alla biltema http://www.biltema.se/sv/Bilvard/Tatning/Styrservotatning-36638/ o hoppas de funkar