Forum - Golf 3 (92-99) - Golf 3 1,8l oljelampan börjar lysa när motoen blir varm

KoBo_83
Golf 4 V6 4-Motion Ort: Kumla
Lör 12 apr 2014 15:54 Svara med citat
Som de står en 1,8a golf trea som öljelampan börjar lysa när motorn blir varm. Vad kan vara felet?

Har läst att på turbo motorerna sätts oljesumpen eller silen igen mwn kan de vara npt liknande på den här?

// Benny
Petta
Golf 4 1,6 16v -02 Ort: Finspång
Lör 12 apr 2014 16:04 Svara med citat
Börja med de enklaste å billigaste och byt oljetryckgivarna Regular Smiley

I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!