Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Golf 3 (92-99)
- El problem
pontiac
Golf 3 46708174940
Ort: Halmstad
Tor 29 mar 2012 19:21
Min bil bara stannade ingen gnista på stiften men ström till spolen någon som vet vad det kan vara ? (2,0-96)
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i
Ort: Haninge
Tor 29 mar 2012 19:46
Till spolen? Du menar ut från spolen?
Fördelarlock, rotor, hallgivare.
"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW
Ort: Stockholm
Tor 29 mar 2012 19:55
Tror nog han menar han får ström till elkontakten på spolen
risken kan va att spolen gett upp men börja med att kolla hur rotor lock ser ut ser de bra ut så kan de va spolen hallgivare etc som sagt upp sig
att spolen gett upp e inget ovanligt på mk3
Galen Hobbymeckare med dyslexi
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i
Ort: Haninge
Tor 29 mar 2012 19:57
Nä, det vet vi ju...
"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
pontiac
Golf 3 46708174940
Ort: Halmstad
Tor 29 mar 2012 20:22
Jag menar till spolen.Hur kollar jag spolen?
darkien
Ingen VW
Ort: Stockholm
Tor 29 mar 2012 20:29
Ohm mäter den eller testar med en annan spole
Galen Hobbymeckare med dyslexi
Forumet för oss som älskar Volkswagen