Hände samma sak för mig för nåt år sen närjag va ute o körde så började lampan lysa lite till o från... som tur va var jag nästan framma där jag skulle va o började undersöka. Och då upptäkte jag efter mkt letande att kabeln till givaren va nästan av under gummi skyddet så fixade bara till den o sen va det inga problem.
Så kan ju va värt att kolla om det är glapp nånstans.
Problemet löst. Det sitter en lågtrycks och en högtrycks. Men hade satt högtrycks på oljetempens plats. Och sen när den hamnade i sitt rätta ställe så blinkar inte lampan till längre.
Hann köra ca en mils test igår. Och inga problem. Tack för hjälpen ändå boys!!