Hallå! Har spänning ut från tändspolen men när jag snor en kabel från fördelaren och i med tändstift så kommer det ingen gnista. Har inte hallgivaren ikopplad, är detta ett måste på VR6?
Jätte tack för det svaret! Går det att modda ihop på något vänster? Har nämligen fördelare på min och motorhärva till en med coilpack så har inte kontakten till hallgivaren.
Lägger hallgivaren av så får du ingen gnista men om man sen kan lyckas koppla förbi den de e en annan femma men utan signal från hallgivaren ger inte styrboxen signal till tändningen