Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Golf 3 (92-99)
- Ingen gnista från tändspolen
pontiac
Golf 3 46708174940
Ort: Halmstad
Mån 02 apr 2012 17:44
Spolen ok fördelarn ok vad finns mer? databox?
boster
Golf 3 GTI 96/03 16v/20v
Ort: Ludvika
Mån 02 apr 2012 17:52
Har du provat att byta tändspole? Dom brukar kunna gå sönder
http://www.garaget.org/?car=162363
Golf 3 16v Gti 96 & Golf 4 20v Gti 03 & Polo 1,6 98
pontiac
Golf 3 46708174940
Ort: Halmstad
Mån 02 apr 2012 20:37
boster skrev:
Har du provat att byta tändspole? Dom brukar kunna gå sönder
jag har ohm mätt den och den verkar ok vet du om det finns nogon tändmodul?
pontiac
Golf 3 46708174940
Ort: Halmstad
Mån 02 apr 2012 23:55
pontiac skrev:
jag har ohm mätt den och den verkar ok vet du om det finns nogon tändmodul?
vad är hallgivare vad sitter den ?
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i
Ort: Haninge
Tis 03 apr 2012 10:36
Sitter i fördelaren.
"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
Forumet för oss som älskar Volkswagen