Forum - Golf 3 (92-99) - Ingen gnista från tändspolen

pontiac
Golf 3 46708174940 Ort: Halmstad
Mån 02 apr 2012 17:44 Svara med citat
Spolen ok fördelarn ok vad finns mer? databox?
boster
Golf 3 GTI 96/03 16v/20v Ort: Ludvika
Mån 02 apr 2012 17:52 Svara med citat
Har du provat att byta tändspole? Dom brukar kunna gå sönder

http://www.garaget.org/?car=162363
Golf 3 16v Gti 96 & Golf 4 20v Gti 03 & Polo 1,6 98
pontiac
Golf 3 46708174940 Ort: Halmstad
Mån 02 apr 2012 20:37 Svara med citat
boster skrev:
Har du provat att byta tändspole? Dom brukar kunna gå sönder
jag har ohm mätt den och den verkar ok vet du om det finns nogon tändmodul?
pontiac
Golf 3 46708174940 Ort: Halmstad
Mån 02 apr 2012 23:55 Svara med citat
pontiac skrev:
jag har ohm mätt den och den verkar ok vet du om det finns nogon tändmodul?
vad är hallgivare vad sitter den ?
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i Ort: Haninge
Tis 03 apr 2012 10:36 Svara med citat
Sitter i fördelaren.

"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"