Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Golf 3 (92-99)
- Hur mycket luft i däcken?
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i
Ort: Haninge
Tis 03 apr 2012 19:46
Hur högt lufttryck bör man ha? 205-50-16.
"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
darkien
Ingen VW
Ort: Stockholm
Tis 03 apr 2012 20:52
~2.6 bar brukar va lagomt
Galen Hobbymeckare med dyslexi
krillebus
Golf 3 Variant 1,8i
Ort: Haninge
Tis 03 apr 2012 21:35
Okej, blev lite osäker där men då var jag ganska nära när jag blåste i 2.5 bar.
Tack o bock!
"Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute
efter midnatt"
Forumet för oss som älskar Volkswagen