Forum - Offtopic - Man blir ju så glad!

Gnuet
Golf 7 GTD -16 Ort: Stockholm
Mån 07 maj 2012 17:04 Svara med citat
Fan, underbart med vår och värme.

Inte nog med det, alla härligt stukade tyskar kommer ju ut. Balsam för själen att veta att ni finns, galningarna(?) som under vintern står och svär, svettas & blöder i tys(k)thet för att äntligen få rulla ut i den friska luften med sina ljuvliga skapelser såfort vintern släppt sitt grepp.

En stående ovation från mig, keep it up! Applause