Inte nog med det, alla härligt stukade tyskar kommer ju ut. Balsam för själen att veta att ni finns, galningarna(?) som under vintern står och svär, svettas & blöder i tys(k)thet för att äntligen få rulla ut i den friska luften med sina ljuvliga skapelser såfort vintern släppt sitt grepp.