jag kan ju inte bli medlem, eller jag får inte mejlet som man ska få har testat med två olika mejladresser nu
tog de tid för dig att få det? och jag är säker på att allt är ifyllt rätt!
jag kan ju inte bli medlem, eller jag får inte mejlet som man ska få har testat med två olika mejladresser nu
tog de tid för dig att få det? och jag är säker på att allt är ifyllt rätt!
Skit i mejlet, användaren är registrerad ändå
Sidan är superbuggig vad gäller inloggning, men det brukar funka bra.
det vart så åt mig med när jag testade logga in förut, men då rensade jag historiken och då funkade sidan igen
Får inte den att funka ändå. Jag har inställt att den ska rensa historik så fort jag stänger läsaren.
Testade i firefox och då kan jag kolla runt på sidan men får inte upp skisser eller bilder.
Försöker man skapa användare eller logga in så blir det bara error.
Senast ändrad Lör 28 apr 2012 20:59, ändrad totalt 1 gång
Får inte den att funka ändå. Jag har inställt att den ska rensa historik så fort jag stänger läsaren.
Testade i firefox och då kan jag kolla runt på sidan men får inte upp skisser eller bilder.
Försöker man skapa användare eller logga in så blir det bara error.
det blir så åt mig med men bara när jag försöker logga in så jag kan ta del av skisser och nummer synd jag som hade velat in och kolla!