Forum - Offtopic - Sprängskiss med original nummer?

millaaa
Golf 4 1.9 TDI -98 Ort: Mora
Tor 26 apr 2012 20:49 Svara med citat
är det någon som vet om det går att få tag på sprängskissar med original artikelnummer till golf mk1 och mk2?
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Tor 26 apr 2012 21:03 Svara med citat
Www.vagcat.com

mk2 vr6
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Tor 26 apr 2012 21:22 Svara med citat
är de nått specifikt du är ute efter ? eller bara allmänna sprängskisser?

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
millaaa
Golf 4 1.9 TDI -98 Ort: Mora
Lör 28 apr 2012 2:01 Svara med citat
mellowd skrev:
Www.vagcat.com


jag kan ju inte bli medlem, eller jag får inte mejlet som man ska få har testat med två olika mejladresser nu Confused
tog de tid för dig att få det? och jag är säker på att allt är ifyllt rätt!
millaaa
Golf 4 1.9 TDI -98 Ort: Mora
Lör 28 apr 2012 2:02 Svara med citat
darkien skrev:
är de nått specifikt du är ute efter ? eller bara allmänna sprängskisser?


just nu skulle jag haft på alla kylarslangar speciellt dom/den som går från motorn in till värmepaketet.. den sprack igår Sad
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Lör 28 apr 2012 10:17 Svara med citat
Vilken motor har du ?

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Lör 28 apr 2012 12:24 Svara med citat
millaaa skrev:
jag kan ju inte bli medlem, eller jag får inte mejlet som man ska få har testat med två olika mejladresser nu Confused
tog de tid för dig att få det? och jag är säker på att allt är ifyllt rätt!


Skit i mejlet, användaren är registrerad ändå Regular Smiley
Sidan är superbuggig vad gäller inloggning, men det brukar funka bra.

mk2 vr6
Smajly
Golf 1 Ort: Utomlands
Lör 28 apr 2012 15:18 Svara med citat
Får inte den skitsidan till att funka heller.. kommer inte ens in på den nu.
millaaa
Golf 4 1.9 TDI -98 Ort: Mora
Lör 28 apr 2012 20:47 Svara med citat
darkien skrev:
Vilken motor har du ?


det är en EM motor, har du original nummer el? Very Happy
millaaa
Golf 4 1.9 TDI -98 Ort: Mora
Lör 28 apr 2012 20:47 Svara med citat
mellowd skrev:
Skit i mejlet, användaren är registrerad ändå Regular Smiley
Sidan är superbuggig vad gäller inloggning, men det brukar funka bra.


okej får se om jag lyckas logga in nångång då Razz men tackar för tipset iaf!
millaaa
Golf 4 1.9 TDI -98 Ort: Mora
Lör 28 apr 2012 20:48 Svara med citat
Smajly skrev:
Får inte den skitsidan till att funka heller.. kommer inte ens in på den nu.


det vart så åt mig med när jag testade logga in förut, men då rensade jag historiken och då funkade sidan igen Razz
Smajly
Golf 1 Ort: Utomlands
Lör 28 apr 2012 20:53 Svara med citat
millaaa skrev:
det vart så åt mig med när jag testade logga in förut, men då rensade jag historiken och då funkade sidan igen Razz


Får inte den att funka ändå. Jag har inställt att den ska rensa historik så fort jag stänger läsaren.

Testade i firefox och då kan jag kolla runt på sidan men får inte upp skisser eller bilder.
Försöker man skapa användare eller logga in så blir det bara error.


Senast ändrad Lör 28 apr 2012 20:59, ändrad totalt 1 gång
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Lör 28 apr 2012 20:53 Svara med citat
Kan fixa de under dan imorrn

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
millaaa
Golf 4 1.9 TDI -98 Ort: Mora
Sön 29 apr 2012 0:15 Svara med citat
Smajly skrev:
Får inte den att funka ändå. Jag har inställt att den ska rensa historik så fort jag stänger läsaren.

Testade i firefox och då kan jag kolla runt på sidan men får inte upp skisser eller bilder.
Försöker man skapa användare eller logga in så blir det bara error.


det blir så åt mig med men bara när jag försöker logga in så jag kan ta del av skisser och nummer Confused synd jag som hade velat in och kolla!
millaaa
Golf 4 1.9 TDI -98 Ort: Mora
Sön 29 apr 2012 0:15 Svara med citat
darkien skrev:
Kan fixa de under dan imorrn


det vore väldigt schysst Pray Thumbs up
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Sön 29 apr 2012 10:22 Svara med citat
Denna hoppas ja e rätt Wink
Bild

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink