I dag har man blivit utskälld av en bilmekaniker pga lite för löst skruvade spritt nya hjullager som han sa var slut. dom hade satt sig när bilen fått rullat lite så lite efterdragning behövde göras precis som min huvudmekaniker sa. lutande hjul (shims från dli teknik och camberskruvar från H&R) o så sa han att fjäderbenet fram satt löst. fjäderbenslagingen är slut bara o ska byta till nya på tisdag o så göra lite chassi justeringar. o allt detta bara för att jag drog dit bilen för att han skulle göra ett bromsrör åt mig bläää. sista gången jag anlitade honom. Dessutom skrapade han nästan sönder framläppen o gnällde på att bilen var låg.
Yrkes stolthet!! (att han såg andra grejer än de du bad om känner jag igen. Allt som oftast trillar man dit genom att påpeka olika svetsar på saker å ting trots att de va 8 år sen ja svetsa sist för att sedan byta jobb å bli indistrismed).
I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
I dag har man blivit utskälld av en bilmekaniker pga lite för löst skruvade spritt nya hjullager som han sa var slut. dom hade satt sig när bilen fått rullat lite så lite efterdragning behövde göras precis som min huvudmekaniker sa. lutande hjul (shims från dli teknik och camberskruvar från H&R) o så sa han att fjäderbenet fram satt löst. fjäderbenslagingen är slut bara o ska byta till nya på tisdag o så göra lite chassi justeringar. o allt detta bara för att jag drog dit bilen för att han skulle göra ett bromsrör åt mig bläää. sista gången jag anlitade honom. Dessutom skrapade han nästan sönder framläppen o gnällde på att bilen var låg.
Tyvärr finns de många mekaniker som e skitduktiga på sin sak o gör ett förjävla bra jobb i verkstan men totalt urkassa på kundbemötande o är både dryga o otrevliga o ska verka överlägsna... mött många såna kollegor i både cykel bil o lastvagns branchen