Forum - Offtopic - Avatar

ghost_boy83
Golf 2 country Ort: Sundsvall
Mån 15 nov 2010 18:53 Svara med citat
Tjena hur gjorde ni för att fixa era avatarer far fasen inte till det finns det nått bra program man kan använda ?
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Mån 15 nov 2010 19:07 Svara med citat
Photoshop? Regular Smiley

mk2 vr6
ghost_boy83
Golf 2 country Ort: Sundsvall
Tor 18 nov 2010 23:05 Svara med citat
Har försökt blir förlien ist
Golfbjörnen
Golf 2 GTI 16v -87 Ort: Stockholm
Tor 18 nov 2010 23:22 Svara med citat
I Photoshop kan du ju sätta storleken enligt antal pixlar du vill ha. Hur kunde det gå snett?

Högerklicka på någons avatar och kolla egenskaper, så ser du ju hur många pixlar hög, resp bred, den är. Så gör du din avatar enligt samma mått i PS. Mellowd's t.ex, hans är 120 x 80 bildpunkter.

/Gb.
ghost_boy83
Golf 2 country Ort: Sundsvall
Fre 19 nov 2010 12:12 Svara med citat
Så fick till det nu måste vart nåt tillfälligt fel bara Wink
lottis
Golf 4 1.4 CL Ort: Ale
Lör 28 apr 2012 21:52 Svara med citat
Du behöver inget avancerat program, använd Paint!
Och dra ner det till storlek som accepteras.