Det e så att jag har tänkt färga och lackera mina 17tums fälgar.. så tänkte fråga om nån vet bra svart sprayfärg till aluminium fälgar på tex biltema eller liknande som håller i tvätt o inte släpper. fälgarna e nytvättade o rena, bara bra rek. om färg fattas:)
Plastic dip hur som köp INTE biltemas färger, billiga färger oftast bara lösningsmedel i. finns spec fälgfärg köpa men satsa på dyrare då det löna sig i längden
jag vill ha blank svart färg så det glänser lite om fälgarna
plastic dip , var får jag tag i det e det nån special färg som kostar , vill gärna ha färg i sprayburk mycket enklare att måla/färga än me pensel till exempel
Tackar , hittade den sidan oxå , men tror inte dom skickar paket, utan mest visar va dom har i sin butik. synd att d inte står några priser , ska försöka me ebay där hittar man allt till bra pris annars så e plastic dip fan me d bästa för fälgar så fina resultat det blir, kollat lite på youtube, såå tobbe80 tack för det
PlastiDip ftw! På www.conrad.se kan man köpa det relativt billigt - för Kuntze "Vi har inte alltid allt det du söker i lager trots att det står på hemsidan" kanske inte har ;D
Hehe har aldrig hört talas om plasti dip tidigare , men efter lite läsning så verkar det vara hur grymt som helst , men det kostar , så jag håller me dig att biltemas fälgfärg e bra farsan har kört me den me bra resultat , tror jag ska köra på biltemas färg , ska inte på nån fälg utställning precis )) så dyrt tycker jag inte färgen e 70spänn 2-3 burkar räcker gött, till 17 tums fälgar 200 kr drygt för tre annars 600 kr eller mer plus frakt på plasti dip.... biltemas lätt o få tag i o duger för amatören i det vanliga livet :DDD