Forum - Golf 3 (92-99) - Servicebok

Petta
Golf 4 1,6 16v -02 Ort: Finspång
Sön 24 jun 2012 11:23 Svara med citat
Fick ju inte med nån service bok när ja köpte min droska.

Känns dock som de skulle va trevligt med en, att nu i efterhand skriva ner servicen på bilen. (istället för att ha allt i huvet "olja/oljefilter 11058 mil" "kamrem 9500 mil" etc etc. Å dessutom ha koll på när servicen ska vara gjord.

Går de att köpa en tom servicebok från VAG?

I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Sön 24 jun 2012 16:46 Svara med citat
De bör finnas o få tag på vag tycker man finns iaf att få tag på till lastbilar så då borde de finnas till personbilar med Wink

får du inte tag på har ja en halvt ifylld från en av bilarna ja skrotat i värsta fall Wink

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
Petta
Sön 24 jun 2012 17:05 Svara med citat
darkien skrev:
De bör finnas o få tag på vag tycker man finns iaf att få tag på till lastbilar så då borde de finnas till personbilar med Wink

får du inte tag på har ja en halvt ifylld från en av bilarna ja skrotat i värsta fall Wink

Ah kanon, får forska lite i veckan först Regular Smiley

I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
twallden
Golf 3 1.8i CL -95 Ort: Göteborg
Ons 27 jun 2012 23:29 Svara med citat
Det finns, var det första jag köpte Very Happy
Kostar 125:- eller liknande om jag inte minns fel

Färgtekniker på DuPont - Kan allt om billacker
Petta
Tor 28 jun 2012 18:30 Svara med citat
twallden skrev:
Det finns, var det första jag köpte Very Happy
Kostar 125:- eller liknande om jag inte minns fel

Åh fasen Very Happy Har haft lite fullt upp på jobbet så har inte hunnit kollat än. Men man frågar alltså bara efter en tom servicebok till golf 3?