tecman
Golf 2 GTI 16V - 88 Ort: Örnsköldsvik |
| Tis 11 dec 2012 7:09 |
|
Hej,
Vad brukar ni använda för motortempsensor när ni konverterar till elektriskt sprut istället för det mekaniska?
De givare jag hittat verkar bara vara av brytarform och inte en riktig temperaturgivare. Men är ganska ny på VW området så kan självklart ha missat något.
Vore tacksam för hjälp.
|
|
tecman
Golf 2 GTI 16V - 88 Ort: Örnsköldsvik |
|
tecman
Golf 2 GTI 16V - 88 Ort: Örnsköldsvik |
| Tis 11 dec 2012 21:08 |
|
Bör väl vara nr 6 som är den riktiga tempgivaren då?
Får skruva ur den och mäta om den fungerar.
Bara köpa slumpmässig 1:a och köra då.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|