Forum - Golf 4 (98-04) - Färddator och originalstereo

Boffster
Golf 4 V6 4-Motion 2002 Ort: Nässjö
Tis 24 apr 2007 9:57 Svara med citat
Hej gott folk.

Jag har lite funderingar angående färddatorn och stereon. För det första .... ska jag inte kunna se hur många kilometer jag har kvar till tankning? det är den så kallade stora färddatorn men jag tycker inte att den visar så värst mycket information ........ sen är det väl så att stereon fungerar ihop med färddatorn på nått sätt va ? ......... vad händer om jag vill byta ut stereon ?

tackar för svar.

//B.