Forum - Golf 4 (98-04) - Hur får jag loss dörrsidorna på en R32 -03?

jocce29
Golf 4 R32 Ort: Borås
Fre 13 apr 2007 22:50 Svara med citat
Hur får jag loss dörrsidorna på en R32 -03?