Forum - Golf 2 (83-91) - Hastighetsmätarvajern

Hulthen
Passat 5 1.8t Ort: Karlskrona
Fre 23 nov 2012 17:16 Svara med citat
Nu är det så att jag skulle ta bort instrumentpanelen och Nu är det så att jag skulle ta bort instrumentpanelen och hastighetsmätarvajern som satt för kung och fosterland så då gick den vita plasten av när den lossnade.. kan köpa den översta biten och byta eller måste man byta hela vajern?
behöver veta snabbt så jag får ut bilen så fort som möjligt. Smile
Hulthen
Passat 5 1.8t Ort: Karlskrona
Fre 23 nov 2012 18:19 Svara med citat
Är det ingen som har någon ide?
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Fre 23 nov 2012 22:24 Svara med citat
Du kommer med all säkerhet få byta hela. Kostar inte många kronor Regular Smiley

mk2 vr6
Hulthen
Passat 5 1.8t Ort: Karlskrona
Lör 24 nov 2012 19:20 Svara med citat
Okej synd, men ingen ide att gråta över dåSmile