Nu är det så att jag skulle ta bort instrumentpanelen och Nu är det så att jag skulle ta bort instrumentpanelen och hastighetsmätarvajern som satt för kung och fosterland så då gick den vita plasten av när den lossnade.. kan köpa den översta biten och byta eller måste man byta hela vajern?
behöver veta snabbt så jag får ut bilen så fort som möjligt.