Hej! Min bil går fortf dåligt och tänkte då kolla över den lite till och märkte denna kabeln?..
Det är kabeln som går från Ventilkåpan, men ska den verkligen sitta som den gör :O?
Som jag förstått det så är det väl jorden till lambdasonden, stämmer det?
Kan tillägga att bilen går väldigt dåligt på tomgång när den är kall, måste trycka på gasen för att den ska starta, och den kan inte häller stå stilla på tomgång för så dör den
Hoppas någon kan hjälpa mej!!
//Bjoooorne [/gallery]