Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Golf 2 (83-91)
- Remskiva/Vevaxel - RP
Lea
Golf 2 Gti -86
Ort: Malmö
Mån 26 nov 2012 22:12
Kort och gott, hur får man av remskivan?
Sitter ju med 4 insex och en stor bult i mitten.
/Daniel
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Mån 26 nov 2012 22:53
4 insex. INTE den i mitten. Då släpper du drevet till kamremmen från veven.
mk2 vr6
Lea
Golf 2 Gti -86
Ort: Malmö
Mån 26 nov 2012 22:56
mellowd skrev:
4 insex. INTE den i mitten. Då släpper du drevet till kamremmen från veven.
Misstänkte detta, tycker det står lite otydligt i repboken. Tack för snabbt svar!
Forumet för oss som älskar Volkswagen