Forum - Golf 2 (83-91) - Remskiva/Vevaxel - RP

Lea
Golf 2 Gti -86 Ort: Malmö
Mån 26 nov 2012 22:12 Svara med citat
Kort och gott, hur får man av remskivan?

Sitter ju med 4 insex och en stor bult i mitten.

/Daniel
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Mån 26 nov 2012 22:53 Svara med citat
4 insex. INTE den i mitten. Då släpper du drevet till kamremmen från veven.

mk2 vr6
Lea
Golf 2 Gti -86 Ort: Malmö
Mån 26 nov 2012 22:56 Svara med citat
mellowd skrev:
4 insex. INTE den i mitten. Då släpper du drevet till kamremmen från veven.



Misstänkte detta, tycker det står lite otydligt i repboken. Tack för snabbt svar!