Japp har en tvåa och har problem med avgasvärdena (hc och oc2500)
en snabb fråga när jag kört och kört med den så blir den aldrig varmare (enligt tempmätaren på instrumentpanelen) än andra strecket. för mig verkar de som att han aldrig blir varm?
Termostaten eller givaren till tempmätaren. Mät tempen på kylvattnet med en termometer. Tar det lång tid för den att bli varm? Hög hc och co 2500 men ok co på tomgång brukar annars vara dålig kat.