erolmazreku
Ingen VW Ort: Göteborg |
| Lör 01 dec 2012 8:08 |
|
Tjenare!
Jag har en Golf 2 TDI 91 som dog igår när jag varvade lite. Den bara sten dog och gick inte längre framåt. Jag och bilar är verkligen inte bästa kompisar men tänkte fråga er här ifall ni kan veta vad felet är? Den dog liksom bara och diesel finns i bilen.
Erol
|
|
Hulthen
Passat 5 1.8t Ort: Karlskrona |
| Mån 03 dec 2012 21:34 |
|
| Kollat Generatorn så den inte skurit?
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|