oooberg
Golf 2 1.8Cl (1.6D) -87 Ort: Kalix |
| Lör 08 dec 2012 16:02 |
|
Skulle behöva få ur rattlåset som har fastnat, brukar gå att borra ur på de flesta bilar men någon som vet var på golf 2? Har slarvat bort sista nyckeln rejält och tänkte montera in ett universal lås istället på lämplig plats då jag redan har ett liggande.
Tänkte helst få borrat ur det eller om någon har något annat knep utom att börja ta ur hela huset från rattstången eller att knäcka låset
Tacksam för svar// Jens
|
|
__AleXx_
Moderator Donator 150
Golf MK2 / Bora MK4 Ort: Linköping |
| Sön 09 dec 2012 13:00 |
|
| Tänk på att de är lag på fullt fungerande rattlås på besiktningen nu för tiden!
|
|
oooberg
Golf 2 1.8Cl (1.6D) -87 Ort: Kalix |
| Sön 09 dec 2012 13:31 |
|
| Tog fram nyckelkoden från tändningslåset istället. Allt löst.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|