Forum - Golf 2 (83-91) - Montera bort rattlås, någon som vet?

oooberg
Golf 2 1.8Cl (1.6D) -87 Ort: Kalix
Lör 08 dec 2012 16:02 Svara med citat
Skulle behöva få ur rattlåset som har fastnat, brukar gå att borra ur på de flesta bilar men någon som vet var på golf 2? Har slarvat bort sista nyckeln rejält och tänkte montera in ett universal lås istället på lämplig plats då jag redan har ett liggande.
Tänkte helst få borrat ur det eller om någon har något annat knep utom att börja ta ur hela huset från rattstången eller att knäcka låset

Tacksam för svar// Jens
__AleXx_
Moderator Donator 150 Golf MK2 / Bora MK4 Ort: Linköping
Sön 09 dec 2012 13:00 Svara med citat
Tänk på att de är lag på fullt fungerande rattlås på besiktningen nu för tiden!
oooberg
Golf 2 1.8Cl (1.6D) -87 Ort: Kalix
Sön 09 dec 2012 13:31 Svara med citat
Tog fram nyckelkoden från tändningslåset istället. Allt löst.