Forum - Golf 2 (83-91) - Kupefläkten går inte? HJÄLP!!!

Jorevik
Golf 2 CL 1.8 i KAT -91 Ort: Falkenberg
Sön 09 dec 2012 15:00 Svara med citat
Fläkten blåser inte, den går inte igång men den blir varm och den får ström. Kan den ha kärvat? Hjälp tack, jobbigt att köra en bil som är helt igen immad. God jul!! Very Happy
Ankmat
Golf 4 1.8 -98 Ort: Trollhättan
Sön 09 dec 2012 15:15 Svara med citat
Dags för ny kupéfläkt kanske?:p
johanmedgolfen
Golf 2 1,6 cl 89 Ort: Täby
Tis 11 dec 2012 23:12 Svara med citat
Om du är säker på att du har ström fram till den, och den inte går igång så är den trasig! köp en begagnad på skroten kostar inte mycket Razz
Jorevik
Golf 2 CL 1.8 i KAT -91 Ort: Falkenberg
Ons 12 dec 2012 1:27 Svara med citat
Fixat, plockade ur den å smörjde upp den. Tackar för hjälpen ändå!! Very Happy