Hej igen! det ser ut som det är lastavkänningsdonet.
men jag har bara kollat snabbt.jag tror det 'är på undersidan det läcker och vid snabb anblick så ser det ut som man kan skruva fast "muttern" på undersidan.
är det någon som vet hur det ser ut och fungerar?
tacksam för svar.
Jag skulle tippa på antingen spräckt ventil eller blåsta packningar om du har fått läckage efter en hård inbromsning
ska du byta är mitt tips stt kolla ebay o beställa från tyskland då dom e bra mycke billigare där än i sverige
beggat är nästan omöjligt o hitta då dom har en tendens at ärga sönder o ärga fast i bakaxelfästet då dom sitter helt idiotiskt monterade
Jag hade ett likande fenomen på en 86:a golf, en rostflaga hade gjort sönder en o-ring i denna lastkännare och fanns ej att köpa, så det blev en beggad från folksam auto
En VW går aldrig sönder, den upphör bara tillfälligt att fungera
Dränk alla muttrar bromsnipplar etc i rostlösare med krypfunktion gärna ett tag innan du tänkt börja mecka den e de bara svära friskt o hoppas allt lossnar annars e de våld o troligen lite mer våld som gäller de du bör få lös helt är bromsrören sen om du får spräcka den gamla ventilen e inte mycke att göra åt för dom två insex skruvarna har en tendens att ha ärgat fast i ventilhuset