Jag har haft orginalgrill på golfen med bara 2 hål för lampor. Tyckte det såg lite roligare ut med dubbelljusgrillen så jag fixade en sån begagnad med lampor i.
Nu skulle det ju vara kul att få dem att fungera också. Jag är inte jätteduktig på de där med att koppla sånt, skruvat o bytt lampsladdar osv hemma så lite grann inom el kan jag.
Från extraljusen i grillen så kommer en liten sladdstump med en liten kontakt. Från Lysesladdshärvan på bilen kommer det tre sladdar som går till en kontakt som inte används. Kan det vara så här att det är förberett för extraljus. problemet är dock att de inte passar ihop och att de bara kommer 2 sladdar från extraljuset.
Innan jag börjar klippa o klistra i de här så vill jag veta om det är avsett för extraljus och om det bara är att skarva ihop de med en sockerbit o lite isoleringstejp eller kabelskor. Från bilen finns en gul en brun och en rödblå randig sladd. från lyset finns en brun och en vit sladd
Mycket tacksam om något vill förklara det här för mig, skulle lysa upp mycket i vintermörkret.