Forum - Golf 4 (98-04) - Motorvärmare till Golf IV 1,4

mangel
Golf 4 1,4-00 Ort: Umeå
Tor 30 aug 2007 13:05 Svara med citat
Hej

Ska montera motorvärmare till mil golf
Börjar redan bli kallt i Umeå? Mad

jag har en Golf IV 1,4

Vilket fabrikat ska jag köpa?
klarar man av att montera dit den själv?
och är det något förupptaget hål in till kupén?
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala
Fre 31 aug 2007 2:08 Svara med citat
Defa har jag har jag nu och hade det i min förra VR6:a funkar riktigt bra.
mangel
Golf 4 1,4-00 Ort: Umeå
Fre 31 aug 2007 18:44 Svara med citat
Var idag och skulle köpa motorvärmare
men både Defa och Calix hade bara slangvärmare till min bil.

är det någon som har någon erfarenhet av
slangvärmare?