JohanR
Golf 7 GTI DSG -14 Ort: Stockholm |
| Ons 29 okt 2014 10:23 |
|
Hej!
Nu är det så att jag har ett mystiskt problem. Det här är på allvar det kan låta trivialt men det har börjat driva mig till vansinne.
U2 har ju släppt ett album som heter sounds of innocence eller nåt sånt, och tramset får man automatiskt upp i sin Iphone under "musik" på automatik pga något fuffens u2 gjort upp med itunes.
Nu är det så att jag brukar spela musik från spotify på telefonen, iphone 5s, via bluetooth men allra oftast när jag startar bilen så drar bilen igång någon låt från U2:s nya album. Spotify behöver inte ens vara startat i telefonen?
Kan det ha att göra med att eländet finns i telefonen? jag har försökt ta bort albumet i telefonen under musik men det går inte.
Innan det här albumet så brukade bilen spela den senaste låten jag spelade i spotify men icke nu mera.
mvh Johan
Edit:
Jag hittade den här länken som möjliggör radering av albumet:
https://buy.itunes.apple.com/WebObjects/MZFinance.woa/wa/offerOptOut
Rapporterar tillbaka om det löser problemet..
|
|
ekf
Golf 7 GT 2.0 TDI 4M -13 Ort: Jönköping |
| Ons 29 okt 2014 21:46 |
|
| Jag har märkt att bilen ibland spelar upp från telefonens inbyggda spelare istället för Spotify. Det enda sambandet jag sett är en lös koppling mellan tid som förflutit sedan Spotify senast spelade upp något samt hur man låst telefonen..
|
|
Farthållare
Golf 7 1.6 TDI Ort: Stockholm |
| Sön 27 sep 2015 14:58 |
|
Jag upplever samma problem sedan någon månad tillbaka.
Har du lyckats få bukt på det? Vad ska jag göra? Blir tokig!!!!!!!!!
Ett försök med att radera albumet lyckades, men tydligen inte helt och hållet, blir inte av med U2.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|