Tooth
Ingen VW Ort: Göteborg |
| Sön 17 mar 2013 18:48 |
|
Fick hem min sänkningssats, förstår bara inte riktigt vad dessa delar är till:
Ber om ursäkt för garaget loggan.
Blir inte klok på detta... Sänkningssatsen är till min Vento, 60/40, om det skulle hjälpa nått.
Mvh Tooth
bilderna är de tre nedan.
Senast ändrad Sön 17 mar 2013 19:29, ändrad totalt 1 gång
|
|
MiWi
Ingen VW Ort: Stockholm |
|
Tooth
| Sön 17 mar 2013 19:28 |
|
| Tack så mycket, lyckades inte...
|
|
darkien
|
Tooth
| Sön 17 mar 2013 21:21 |
|
Så med andra ord, alla dessa små delar, de är endast till Bakre fjäderbenen? De främre fjäderbenen är det bara en ny mutter på, men jag använder de gamla delarna som sitter på det gamla fjäderbenet? Alltså topplagringen?
borde fan kollat lådan, klok som man är så slängde man lådorna...
Tack så jätte mycket för svar!
|
|
darkien
| Sön 17 mar 2013 22:15 |
|
Jepp dom gamla topplagringatrna används o jepp fram är de bara ny mutter som följer med
har du sänkfjädrar oxå så kör bakdämparna på högsta läget sen laborera med o sänka dom efter som för på lägsta blir den ruskigt låg bak o risken att du kommer få bekymmer att bakhjulen tar i skärmkanterna samt lastar du nått i skuffen går den ner så pass att de ser ut som att den skitit ner sig bak bara ett tips Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
Tooth
| Sön 17 mar 2013 22:35 |
|
| darkien skrev: | Jepp dom gamla topplagringatrna används o jepp fram är de bara ny mutter som följer med
har du sänkfjädrar oxå så kör bakdämparna på högsta läget sen laborera med o sänka dom efter som för på lägsta blir den ruskigt låg bak o risken att du kommer få bekymmer att bakhjulen tar i skärmkanterna samt lastar du nått i skuffen går den ner så pass att de ser ut som att den skitit ner sig bak bara ett tips |
Gött, tackar så mycket för hjälpen!
Så bakdämparna ska vara helt "utsläppta", men hur ska jag laborera? Det går väl inte att ställa in höjden?
|
|
darkien
| Sön 17 mar 2013 22:51 |
|
På dom där kitten brukar de va fyra spår i bakdämparna Galen Hobbymeckare med dyslexi 
|
|
Tooth
| Mån 18 mar 2013 16:38 |
|
Okej, tack så mycket för all hjälp
|
|