Fick en glad förfrågan av en tjejkompis förr-förra veckan att polera och lackförsegla hennes blanksvarta polo
Tackade givetvis ja till jobbet och började sent en fredagskväll, och hade hoppats på en rätt välskött lack under smutsen. Visade sig vara en del tjära och en hel del tvättrepor som behövde poleras bort.
Jag är extremt dålig på att fotodokumentera måste jag först säga så det finns inte många bilder, men förhoppningsvis tillräckligt många för att få en uppfattning
[/gallery]
The only difference between men and boys is the price of their toys
Kan inget annat än att hålla med, den här månaden blev inge rolig x(.. mindre lön pga sjuktid, sen extra utgifer till naprapat, dubbla teleräkningar mm....
Kan inget annat än att hålla med, den här månaden blev inge rolig x(.. mindre lön pga sjuktid, sen extra utgifer till naprapat, dubbla teleräkningar mm....
Nobody dies a virgin - life fucks us all
I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!
Ja verkligen. I samband med det gjorde jag o tjejen slut efter 3.5 år. Starka nära vänner fortfarande och allt är helkool men jag saknar ändå med halva hjärtat allt vi hade. så det är inte så jävla roliga tider nu nej.
Inge båtåka. inge skogsåka. Knappt VW heller. pga pissvädret.
Mycket på jobbet, lite i plånboken. tuffa tider.
Gullideckel Donator 50 Golf 5 GTI -06 Ort: Stockholm