Ojj nu blev man ju uppspelt som bara den..såg idag hos handlaren inne på deras inhägnade område en vit ny Golf men jag var inte säker pga avståndet om det ändå skulle kunna vara en Golf 6 men efter detta klipp råder det inget tvivel...dimljusen är det som triggar igång mig då Golfen hos handlaren definitivt inte har de klumpiga runda på 6:an.
Måste forska vidare på detta imorrn bitti innan jobbet , tänk om det är min Golf 7 som äntligen anlänt...hjärtat börjar verkligen slå volter när man tänker på det , har ju väntat över två månader nu så det skulle ju kunna vara dags nu fastän handlaren inte ringt ännu .
Bara 7ans fälgar gör den ju snyggare.
Gillar inte GTIs fälgar av någon anledning.
7an är jäkligt snygg, nu när det börjar komma lite ordentliga bilder (dom som ni tar i leveranstråden) på den och när man sett den i verkligheten.
Om några år kanske även jag sitter med en.
candyweiss Donator 100 Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala
Sön 14 apr 2013 22:56
fastson skrev:
Bara 7ans fälgar gör den ju snyggare.
Gillar inte GTIs fälgar av någon anledning.
7an är jäkligt snygg, nu när det börjar komma lite ordentliga bilder (dom som ni tar i leveranstråden) på den och när man sett den i verkligheten.
Om några år kanske även jag sitter med en.
Ja 7:an är grymt snygg, blir lite sugen på att byta
Har heller aldrig gillat GTI-fälgarna, absolut inte snygga
Ja 7:an är grymt snygg, blir lite sugen på att byta
Har heller aldrig gillat GTI-fälgarna, absolut inte snygga
Blir sugen var och varannan dag när det kommer något nytt, likadant med allt.
Väntar tills de inser misstaget med elektrisk handbroms och släpper en modell med spak </gammal sur toyotaägare>
Nä men när det är dags för en ny Dark Label-kampanj hänger jag nog på.
Bara 7ans fälgar gör den ju snyggare.
Gillar inte GTIs fälgar av någon anledning.
7an är jäkligt snygg, nu när det börjar komma lite ordentliga bilder (dom som ni tar i leveranstråden) på den och när man sett den i verkligheten.
Om några år kanske även jag sitter med en.
candyweiss skrev:
Ja 7:an är grymt snygg, blir lite sugen på att byta
Har heller aldrig gillat GTI-fälgarna, absolut inte snygga
candyweiss Donator 100 Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala
Ons 10 jul 2013 10:49
fastson skrev:
Helt OK.
Håller med, de är OK, men inte mer. Är lite osäker på hur GTI-fälgarna ser ut på alla äldre Golfar, men har ett svagt minne av att de har väl egentligen aldrig varit riktigt snygga enligt mig.